6 maart 2015

Carrie Vissers-Martens nieuwe fractievoorzitter PvdA

Na de raadsvergadering van 10 maart  2015 zal Odile Wolfs het fractievoorzitterschap van PvdA Eijsden-Margraten overdragen aan Carrie Vissers-Martens. Odile Wolfs wordt waarnemend burgemeester in de gemeente Onderbanken, waardoor ze geen raadslid en fractievoorzitter meer kan zijn. Ze blijft wel actief als lid van de afdeling.

Carrie Vissers-Martens neemt het stokje over. Ze is nu ruim 9 jaar raadslid voor onze partij en is verheugd met haar nieuwe taak waar ze zich voor de volle 100% voor zal inzetten.

Door het vertrek van Odile Wolfs vinden er een paar wijzigingen plaats. Als opvolger van Odile verwelkomen wij als nieuw raadslid Jef Gilissen, woonachtig te Eijsden. Jef heeft jarenlange ervaring als burgercommissielid AZMM (Algemene Zaken Milieu en Middelen) en is ook lid van de commissie planning en control. Hij is blij met het raadslidmaatschap en neemt deze taak zeer serieus!

Naast Jef Gilissen als nieuw raadslid verwelkomen we Veronica Dirksen als nieuw burgercommissielid in de commissie AZMM. Van diezelfde commissie wordt raadslid Jean Schrijen de nieuwe voorzitter. Hij wordt ook commissielid van de commissie FE (Fysiek en Economie).

De fractie bestaat nu uit Carrie Vissers-Martens, Jean Schrijen en Jef Gilissen.

We wensen Odile Wolfs veel succes met haar nieuwe uitdaging in Onderbanken en danken haar voor haar inzet van de afgelopen periode!

Het bestuur van de afdeling PvdA Eijsden-Margraten

Harry Fekkers, voorzitter